tirsdag 26. januar 2010

Sukkersøtt utfordring #69 Barnesang


Utfordringen denne gangen var å lage et kort eller annet prosjekt inspirert av en barnesang.
Jeg fant et bilde av min kjære morfar som jeg fant ut passet ypperlig til denne utfordringen. Dette kortet er da laget til minne om min morfar!
En av de første sangene jeg lærte meg som liten var nettopp denne....

"Ro ro til fiskeskjær
mange fisker får vi der
En til far og en til mor,
en til søster og en til bror,
og to til den som fisken dro
og det var lille Eva.... "



3 kommentarer:

  1. Kjempe fin Eva :):) Herlige farger :)

    SvarSlett
  2. hvor er det et smukt kort, så flot dekoreret og farver der matcher det fine billede så flot.
    knus Pia

    SvarSlett
  3. Takk for gratulasjoner på Scrappekammeret, hyggelig at du vil være med i trekninge av våre RAK'er :-)
    Morsom løsning du valgte på barnesang oppgaven over her, var en periode en slager hjemme hos meg den der ;-)

    Vi gleder oss til å legge ut første utfordring 5 februar, håper vi ser deg der!

    Ha en flott og kreativ uke.

    Klem, Guro

    SvarSlett